Dün hastaneye gittik boğazları Enfeksiyon kapmış .yüksek ateşi var 39′ları çıkıyor ve ilaç bile düşüremiyor. Doktor antibiyotik verdi .daha sadece bir doz verdim dün akşam bir de şimdi
bu ateş ne zaman düşmeye başlar ve yanında Aferin ve fitil var ama etkisini çok az gösteriyor ateş düşürücü bile. Kızım hep ateşli halsiz gözleri kapanıyor