Sahrabalam valla ben burda söylesem linç yerim eşim bile g..çıyla gülmüştü 😄😆 ama gecirdi benım 2 gün sürmedi ateş sıtma VS yapmadı.
Anneannem anlamıştı zaten umma olmuşsun diye Bılaşık süngeri var ya kullandığın onu hafif sekilde 3 ler göğsüne sürüp umdugum bu olsun diyeceksin sonra parpusu diyeceksin yine 3 kere. Sağ elinle göğsünü besmele çekip ovalayacaksın. Ben 1 kere yaptım geçti agrısını aldı yani.
Eskiden öyle derler yaparlardı gecmezse doktora git dedi tabii kadın şimdi Allah için de ben antibiyotik verirler diye gitmedim kızımı emziriyorum çünkü hala.