Anneler 4.5 aylık bebeğimin burnunda görünürde pislik yok genzi dolu ama nefes alırken burundan ses cıkarıyor burun akıntısı yok öksürük çok nadir oluyor ne yapabilirim evde dün gece çok sık ağlayarak uyandı nefes almadı sanırım bulunduğu odaua soğan kattım ketılla buhar yapmaya calıştım eve biraz burnuna doğru tuttun uzaktan burun temizlğinide stermarla yapiyordum ama etkili olmadı serum fizyoloji alacam bu gün ne zaman geçer ilerler mi sizce ?