Kızım üç aylık. Bizden grip bulaştı sanırım. Burnu tıkalı başka bir belirtisi birşeyi yok. Burnunu serum fizyoloji ile açıyorum ama fayda etmiyor. Bazen o kadar tıkanıyor ki nefesi daralip uykudan ağlayarak uyanıyor. Bebeklerde kullanılan başka herhangi birşey varmı . Yada bu şekilde tecrübesi olan.