Kızım 21 aylık ve bir aydır geceleri zülum ediyor resmen saat başı uyanıyor ya salla diyor ya meme diyor dalmakta zorluk yaşıyor doktora soruyorum uyku eğitimi alın diyor geçicidir dedim ara ara oluyordu böyle ama nu sefer uzun oldu iki yaş sendromu mu anlamadım iki yaşa yaklaşıyoruz ondan mı acaba böyle olan var mı