tiredmom_ Yeni doğum yaptım 3 hafta oldu. 40 çıkana kadar misafir almıyorum normalde. Üst kattaki komşum çok ısrar ettiğinden gelsin dedim. Ne kadar uslu bir çocuk hiç ağlamıyor benim kızın çocuğu ıkınıyordu dedi. Ne oldu tahmin edin gece sabaha kadar ne eşim ne ben yatmadık. Malum insanlarımız maşallah demeyi de bilmiyor elimden gelse kimseye gostermeyecegim ama bu mümkün görünmüyor. Nasıl koruyabilirim bu çocuğu nazardan önerilere açığım
Miniminnakbebe tiredmom_ iyi yönlerini söylemeyim biri söylerse de yok öyle değil aslında çok fena falan deyin 😂
Eternity tiredmom_ Bunun nazar ile alakası nedir bilmiyorum açıkçası. Zaten 3. haftalardan kolik sancılarına başlıyorlar. Denk gelmiştir belki. Nazardan korumak ya da nazarı sürekli dile getirmek bence nazarı daha çok çekiyor🙄 Çok düşünmeyin bence bunları.
Maysakusunannesi tiredmom_ ah ah atak haftalarına gel de nazar hiç bişey değilmiş dersin🥹 ıkınması çok normal şuan kaka yapmayı öğrenmesi gereken hafta. Bu haftalarda ıkınmayı öğreniyolar bzde kabız vs sanıp doktora gitmiştik. Artkk yenidoğanlıktan cıktıgını ıkınarak kaka yapmayı öğrendiğni söylemişti. Ben mesela kendi çocuğum için diym benle eşim o kadar seviyoruz ki muhtemelen başkasndan çok bizm nazarmız değiyordur. İnsana evladı aşırı güzel ve akııllı geliyor çünkü Siz gene de bol bol okuyun günlük banyo yaptırın onu zten melekler koruyor 😇😇😇
Sarikuzumalp tiredmom_ Nazar duası okumak bol bol. Birde sakınan göze çöp batar aman nazar değecek diye sürekli tedirgin olmamak lazım. Duanızı okuyun bol bol bir şey olmaz Allahın izniyle.
tiredmom_ Miniminnakbebe dedim de. Geceleri uyumuyor gazı oluyor sen nasıl sesini duymadın dedim yok yok uslu bu çocuk dedi 🙄 ya alt açarken oğlum ıkınıyor herhalde sağır ben gece sesini duymuyorum diyor bir de
Betul-08 tiredmom_ öncelikle aman bebeğime nazar değecek kimse görmesin diye düşünürsen değer benim bebeğim 6. Günden itibaren hep geziyor herkesde gördü hiç bişey olmadı maşallah hiç bir özelliğini anlatmam bebeğimin çevremde herkes görgülü okumuş insanlar kimsede sormaz sütün var mı geceleri uyutuyor mu diye kafana takma bence nereye kadar sakınacaksın ve bebeğin 40 gün evden çıkmayacak mı bence şuan bebeğinin bol bol gezmeye ve oksijene ihtiyacı var
Miniminnakbebe tiredmom_ bu açıdan bakıp kötüyü çekmeyin derim ben açıkcası tabi nazara inanıyorum herkes güzel gözle bakamıyor mesela benim kensime değil ama eşyalarıma hemen nazar değerdi biri güzel desin bozulurdu yani😂 ama düşünmüyorum artık 8 aylık bebeğim bu zamana kadar yoldam çevirip bile sever ne akıllı ne güler yüzlü vs derler ama nazar diyeceğim bi şey yaşamadım yaşasam da ona çekmedim. Okuyup üflerim biri överken sesli bi şekilde maşallah derim gerisi tevekkül
Eternity Betul-08 Kesinlikle, nazar hiç düşünmedim ben. Eve gelir gelmez 15-20 şer dakika dışarı çıkardık ki şubat doğumlu kızım. Çok iyi geliyordu. 🥹
tiredmom_ Betul-08 benim etrafımdakiler sizinkiler kadar görgülü değil malesef. Artniyetli insan çok fazla
Betul-08 Eternity bende anlamadım bazıları bebeklerini kukla gibi yetiştiriyor sonuçta onlarda bir insan yani aklım almıyor 😂 40 gün dışarı çıkarmayan gördüm ben bebeğini sarmış yazın ortasında battaniyeye üşür diye ya bu bebek bir insan sen nasılsan oda öyle
tiredmom_ Betul-08 ah ah etrafımdaki insanları bir bilseniz bana böyle demezsiniz de neyse. Sakinmadim dışarı da çıkardım slinge koyup markete de gittim ama bu çocuk böyle olmamıştı
Maysakusunannesi tiredmom_ emmiyoki😂 onu hiç sorma bacım valla uyurken emiyor braz biraz sağıp veriyorum 1 aylıkken meme reddine geçti. Gazı çok olablir o yzden ememez
Balkiz15 ayetel kursu, ihlas, fatiha, kafirun, felak ve nas surelerinin hepsini okuyup ufluyorum duami edip rabbime siginiyorum cok etkili oldugunu dusunuyorum hergun okuyun k baksa sevsr hemen ardindan okuyun