Betul-08 şöyle düşünün kendiniz evde şuan yorgan örtüyor musunuz(ben elyaf yorgan örtüyorum şahsen 🤣) ona göre değerlendirin çünkü 2.5 tog yorgan kalınlığında sayılıyor. Ben içine sadece zıbın giydirerek kullanıyorum şuan ama bizim tulum kolsuz modellerden. Deneyin bir terliyorsa giydirmezsiniz