Sapsikanne bende işe başlamak istiyorum birazda bu yüzden korkuyorum, bebek arabasında gezdirebilirler sizin olmadığınızı hissediyorlar zaten çok direnmiyorlar. Benim oğlum babaannesine naz yapmıyor gel uyucaz diyo uyutuyor bazen bırakıyorum ona ben onun için memeyim gözünde. Korktuğumuz gibi olmuyor 2 3 güne de alışırlar daha iyi bile olur memede uyumayı bırakır en azından