Merve2734 buzluğa armut erik şeftali üzüm attım. Tadim yaptırırım diye. Sonra karışık olarak şeftali armut, erik üzüm, şeftali üzüm, erik armut şeklinde 10 taneye yakın püre konserveledim. Üzüm konsantresi yaptım sulandırıp iciririm diye.Bebek salçası yaptım 40 kullanımlık. Bi de kemik iligi suyu aticam bolca. Başka bişey de yapmicam