Edagg Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık emekleyemiyor poposuyla ters gidiyo kendini itiyo birde halının vs üzerinde sanki güreş eder gibi sürekli ses cikartiyo ıh ıh mıh feln gibi 😂 bizim gibi olan varmı ? Bacaklari kalın acaba popişinimi kaldiramiyo kızım
Tuba_2410 Edagg emeklemek için çabalıyor işte önce geri geri giderler sonra yan yan sonra da emekliyorlar ☺️ bizim prenses 9 aylıkken emekledi daha vardır emeklemesine bence
Tomvejery Edagg yani her bebek emeklicek diye kural yok emeklemek gelişim basamağı değildir 8 ay sonuna kadar desteksiz oturması beklenir en büyük gelişim basamagı bu dönemde desteksiz oturmasıdır
Edagg Tuba_2410 bakalım merak ediyorum aslında emeklemesi sorun değilde her halini görmek istiyo insan 🥰