esraanurrr ben normalde özel hastaneye götürdüm her şeyde ama 2.ay kontrolüne devlet Hastanesi’ne götürdüm sakin bir saate randevu almıştım güzelce muayene etti, reflekskerini kontrol etti bıngıldak, boy, kilo, baş çevresi rutin kontrollerini yaptı. Beslenmesini sordu, gaz sorunu olup olmadığını sordu çok güzel ilgilendi. Doktordan doktora çok fark ediyor mesela bizim özeldeki doktorumuz çok iyi uzman bir doktordu fakat çok hızlı muayene ediyordu 1 dakika falan anca duruyorduk odada acele acele iş yapıyordu soracaklarımı bile soramıyordum. Doktor şans işi