😞😞kızım 2 buçuk aylık dün aşı olduk dün böyle değildi evet uyumadı huysuzlandi ama bugün 1 saat önce başlayan bir ağlama krizi var asla susmuyor durmuyor evde tekim napacagimi şaşırdım nolur yardım edin sallıyorum gezdiriyorum emzirmeye çalışıyorum hiç birini kabul etmiyor 😥😥