Cansumerve Merhaba arkadaşlar sezaryen olali 7 ay bitiyor nerdeyse ama karnima dokununca dikisin 2-3 parmak üstünda hala acı hissim var bir yere değince yada dokununcada aciyor sizlerin kac ayda gecmisti tamamen acısı
Asel__Berra Cansumerve bnde de oluyor o bn de dogum yapali 1 ay oldu ve dikis yerim degil de üstinde aci hissi var ve cok rahatsiz edici 😶😟🙁
Nilsena5507 Sln1010 karninizi tezgaha degfirdiginizde dikis yeriniz mi aciyordu ust kısımlar mı benim de 3 ay bitti karnımın icini bastirdigimda biryere degince tezgaha falan dokununca dar birseyler karnimi agritiyor. Cok canım sıkılıyor
fadik19 Benimde3,5 ay oldu hala sızlıyo anneme sordum soğuklarda benim bile sızlıyor hala normal tabi dedi bu arada annemin son doğumunun üstünden 17yıl geçti 🙈
Nilsena5507 Asel__Berra dikislerinizin ustundeki karın ici agrilariniz gecti mi acaba bende de ayni sorun var
Egecim Cansumerve benim hemen geçti kalması anormal geldi çevremdekilerde de böyle bir sorun yok isterseniz doktora sorun