Tek kaliyo musunuz kayınvalidenizle mi kaliyosunuz mesela benimde şu şekilde oluyodu annem varken kafam daha rahat içim rahat yatıyodum ve gece bebegin ağladığını duymuyodum annem kalkıp beni kaldiriyodu ama tek kaldığım zamanlar hemen uyanirdim o psikolojide yattigim icinn