Mayazim Bebegm sanki yandan bakınca gamzeli ama tam çukur gbi değil sizin bebeğinizin gamzesi nezamn tam belirginleşti
atesvesu Mayazim resim yükleyemıyorum ama benim bebegımde dogdugu anda 2 yanında vardı tabı bendede var 2 tane benden almıs :)
CanannnD Mayazim Masallah gamze gibi 😊 benim oğlumun da ilk doğduğunda belliydi Ama bazı gamzeler böyle cukur değil çizgi gibi olabiliyo eşimin öyle mesela. Sizin minnoşun da öyle duruyo böyle çizgi gibi gülünce çok belirgin olur
neslyyy Yapıyla alakalı galiba benimki doğduğunda belliydi iki yanında da var küçük küçük dudağının kenarlarında var ama zamanlarda oluşabilir
Kuzeymomss Mayazim yanlış hatırlamıyorsam ben 2 yada 3.ayından farketmiştim. Gamzesi derin birde, eşiminde benimde gamzem var 😊