esra91 bizi 9 aylık kontrole çağırmamışlardı ama 8 aylık kontrolünde kızımın da düşük çıkmıştı. Ki zaten tahmin etmiştik. Kan ilacı egzamasını arttırıp alerji belirtileri gösterince kullanmayı bırakmak zorunda kalmıştık 5. ay civarı. 45 çıkmıştı sanırım tam emin değilim ama doktorum düşük olduğunu söylemişti. Tekrar gözlemleyerek ilaca geri başlamak zorunda kaldık. 11 aylık olacak neredeyse. Yaşına girdiğinde tekrardan demir isteyeceğim ama kendi doktorum çocuğun boş yere canını yakmamam gerektiğini bu tarz değerlerin zaten sürekli olarak oynadığını söylüyor. O yüzden şimdilik kararsızım. Bolca et ve kuru baklagillerden veriyorum. İlacı da aksatmamaya çalışıyorum.