Selam iyi geceler kızlar,
Oğlum 2 buçuk yaşında yaklaşık 10 gündür falaj kaka yapmadıydı. Doktora götürdük lavman verdi neyse yaptık. Çocuğum sancıyla birlikte yaptı kakasını. Sonra birden bi rahatlama geldi mayıştı ve ilk defa olduğu yerde uyuyakaldı. Tabi Ogün öğle uykusunuda yapmamıştı belki onun etkisi var ama ilk defa öğle uykusu yapmıyo değil hiç böyle uyuyakalmamıştı. Neyse bi saate yakın uyudu. O akşamın gecesi 5te kusmayla uyandı. Sonra gündüz kusmadı bidaha hiçç. Şimdi 2.gün lavmadan sonra ve az önce yine kusarak uyandı. Sizcr bunu lavmana bağlamalımıyım? Böyle başına gelen varmı bizim gibi?