Balyanak07 ateş olmadan ilaç kullanılması doğru değil.. zaten ilaçlar kimyasal içeriyor özellikle calpol karaciğer enzimlerini yükseltiyor.. gerek kalmadıkça zor duruma düşmedikçe ilaç kullanmayın derim. Hele ki sapasağlam bebeğe sırf ateş olmasın diye ilaç verilmesi yanlış
Hafif düzeyde ateş olması vücut direnci için gereklidir, bir süre bekleyin vücut savaşsın baktınız ki çok huzursuz, ateşi de gittikçe yükseliyor o zaman az bir miktar verebilirsiniz