Ozlem_Ipek Bbeğim 43 günlük gaz için biogaia aldık tek kullanımda pek etsini göremedim araştırdığım da bağırsak düzenleyici olduğunu ve yanında bir gaz ilacı kullanıldığını öğrendim.Bugun de sab simlpex aldım.İkisini nasıl kullanıyorsunuz
Gulcannoz Ozlem_Ipek hiç bir ilaç tek seferde etki etmez zaten anca 1 hafta sabah akşam düzenli kullanımda etkisini görürsünüz
Ipeksu Ozlem_Ipek biogaia bebeğimi kabız yaptı 3 gün kaka yapamadı onun yerine nurse harvey ve sab simplex kullan
Metehannnn Ozlem_Ipek canim biogaia bende kullanıyorum. Bebegim kabizdi ve gaz atamıyordu ilk zamanlar etki göremedik ama sonra gördük. Su an öyle iyi geliyor ki. Valla çıkaranlar Allah razi olsun. Günde 1 kere 5 Damla
Kubraomurca Sab sımplex kullandık biz tavsiye ederim baya faydasını gördük günde üç kez beşer damla şeklinde verdik