Sarisin Merhaba, 1 yaşına kadar her ay kontrole götürüyordum oğlumu, şu an 13 aylık oldu aylık olarak devam etmeli miyim yoksa 3 ayda bir mi götürmeliyim siz nasıl yapıyorsunuz? İnternette 3 ayda bir diyo ama aylık gelişim takibi yapılsa daha rahat edicem sanki 🤷♀️
Deletedmom277 Sarisin bize doktorumuz 3 ayda bir geleceksiniz artık dedi . 15 aylık 18 aylık vs. Kilo boy içinde sağlık ocağına gidip ölçtürün doktorunuza mesaj atarsınız ya da persentil tablosundan kendiniz bakarsınız
Happybaby2 Sarisin bize bişey demiyolarlar valla 1,5 yaşında aşısı var sizi ararız diyip gönderiyolar geçen mesela gece cok sık uyanma sıkıntımız var dediğimde huy edinmiştir çocuk türlü huyu oluyo deyip gülmüştü doktor 😑😏
Sevgien Sarisin 1 yaş kontrollünde vitamin takviyesi başladı mı doktorunuz ya da kan tahlili yaptı mı acaba
Sarisin Sevgien kan tahlili yakın zamanda yaptırmıştık ondan dolayı tekrarlamadı 15 aylık olunca tekrar yapalım dedi o zamana kadar d vitamini ve demir damlasına devam et dedi ama ben kullanmıyorum artık. Yemeklerden alsın istiyorum takviyeyi. Onun dışında ekstra bi takviye falan vermedi