Bebeğim 8 ay 7 günlük. Tam 6 aylıkken ek gıdaya geçtik. Yaklaşık 2 haftadır kabızlık problemi var. Son 3-4 gecedir de bezi kupkuru. Sabah uyanıp baktığımda bezini kuru buluyorum. Kabızlığı düşünüp vücudu çok susuz kalıyor desem gün içinde gayet normal yapıyor idrarını. Geceleri de 4-5 defa emiyor. Nereye gidiyor bu emdikleri? Sabaha kupkuru bezle uyanıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?