Son123 Kızlar AUZEF okuyanlar daha önce ki sınavlar nasıldı zor muydu çıkmış sorulari nerden bulabiliriz sadece çıkmış sorulara çalışarak geçilir mi sizce yoksa çok detaylı çalışmak mı lazım.
Duygusuz Son123 merhaba önceden cıkmıs sorular yayınlanmıyor du ama artık yayınlanıyor cıkmıs sorulara bakın ama daha cok kendiniz de calısın zor oluyor sınavlar bmede bu sene mezun oldum cg den
Babyyandmom Son123 İstanbul üniversitesi auzef lisans çocuk gelişimi okuyorum canım bu sene son sınıfım 4. sınıftayım yani. Ben ilk sene oturup notlar falan almıştım çalışmıştım yani baya baya tabi o zaman 1-2 aylık evliydim. Sonra 1 buçuk 2 sene pandemiden dolayı Online oldu yani eh işte çalıştım. Şimdi ise 11 aylık kızım var ve sanırım kasımda olacak vizeler inşAllah çalışabilirim çünkü çok yoruyor kızım beni, çok hiperaktif bir bebek. İlk yıllarda yoruma dayalı daha çok ders vardı ama şimdi genel olarak bilgi ağırlıklı olduğundan oturup düzgün çalışmam lazım gibi☺️
monalissa Son123 ben bu sene üstten ders alarak 3 yılda bitirdim, ama kolay olmadı, çıkmış sorular yetersiz kalıyor ki bazen hiç çıkmayabiliyor, ben Özkan Hıdır hocamızın kitaplarıyla geçtim hep, bölümümde çocuk gelişimiydi
Zlm Son123 hayır geçilmez konuskara bakmanız iyi olur çok zor olmuyo aslında ben bu sene dondurdum kaydimi ama çok ince detay sorusu pek olmuyo ama bütün konuların kendisini okumakta fayda var
Babyyandmom Son123 İstanbul üniversitesinde okuyorsunuz değil mi bildiğim kadarıyla lisans olarak sadece orda var diye biliyorum
Son123 Duygusuz yaa çok mu zor ata üni de ön lisans okuyan arkadaşım çok kolay çıkmış sorulara bakarak bitirdim diyordu.
Sevimlihuysuzum Son123 ne zmn mezun oldu ?Ben be bu sene onlisans çocuk gelişimine yazıldım atauniye.
Son123 Babyyandmom bende bu sene başladım 19 aylık bebeğim var o uyumadan zaten mümkün değil çalışmam daha bugün başladım çalışmaya öncesinde de sosyoloji mezunuyum ama resmen unutmuşum herşeyi. Keşke bende evlendigim sene baslasaydim şimdiye bitmişti 😔
Babyyandmom Son123 biraz zorlar bebekle seni ama olsun istersen yapabilirsin, hem geçmişten de bi üni deneyimin varmış azda olsa faydası olur diye düşünüyorum
Son123 Babyyandmom evet muaf etseler bu dönem 4 yerine sadece 1 dersim olacaktı ama etmediler 😀 şuan bakıyorum da o kadar unutmuşum ki kafam almıyor resmen halbuki 3 ü daha önceden gördüğüm dersler
Duygusuz @“Son123”#2266434264643 evet bende ata da önlisans okudum cok kolaydı lisansa dgs ile gectim baya zor geldi hele son sene bir ders vardı hocası sacma sapan sorular sordu herkes bütle falan gecti ama önceden öyleydi bu sene birçok seyi degiştirmişler bence artık daha kolay olur ama sansınız varsa ata da yada Anadolu da okuyun daha iyi
Cansuarasarda Duygusuz merhaba bende ata üni uzaktan çocuk gelişimi okuycam inş☺️ Kitap satışları falan sitesinde almalı mıyım sizce int not falan çıkarsam yeterli olur mu acaba?
Duygusuz Cansuarasarda nette herşey var netten calısabilirim derseniz almayın ama benim netten calısma imkanım yoktu özet kitapları vardı onlardan aldım malum Cocuk olunca insan ayrıntılı calısamıyor