Asliiiiiiiiii A101 den pınar çocuk devam sütü aldım tarihine var daha ama bildiğiniz balık kokuyor kullanan anneler var mı acaba genel kokusu mu bu şekilde? Çocuğa içirmedim korktum elimde de 3 4 kutu var kullananlar yazarsa sevinirim teşekkürler ☺️
Kahvegerek Asliiiiiiiiii 1 yaşından sonra hep onu kullandık biz kokusunu hiç hatırlamıyorum ama oğlum severek içiyordu mamadan sonra ona geçmiştik
06arzu Asliiiiiiiiii aynı kokuyu bende hissettim ve attım. Ben A101′den almamıştım. Valla ne yapacaklarını şaşırdılar artık. Bu kadar olmaz ya. Resmen balık kokuyordu. İğrençti.
Asliiiiiiiiii 06arzu kesinlikle katılıyorum ya içireyorum geçen BİM’den aldım bir tane o ekşi ekşi kokuyordu ay ne yapacağım bilmiyorum ya kafayı yiyeceğim
MotorcuAnne Asliiiiiiiiii ara sıra alıyorum. Kokusuna nedense hep bakmak isterim. Bazıları normal süt gibi kokarken bazı sütler balık gibi kokuyor. Bende anlam veremiyorum
MotorcuAnne Asliiiiiiiiii Ben artık kasaptan süt alıp , kaynatıp veriyorum. 5 litrelik süt alıyorum 2 litresini içmeye ayırıyorum 3 litrelisini yoğurt yapıyorum ayran yapıp içiriyorum.
Yarim_Kilo_Kiyma Asliiiiiiiiii Maalesef yok. Markası fark eden bir durum değil. Süt bilinenin aksine çok zararlı. Fermente hali vermeniz dahaa uygun