Balyanak07 bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürüp orda teslim ediyorsunuz ( öncesinde valiz teslim ederken bebek arabası olduğunu bildirin araba için poşet veriyorlar ona koyuluyor ). Emziriyorsanız kalkış ve inişte emzirin kulaklarının tıkanmasını önler huzursuz olmaz emzirmiyorsanız mama saatini ona göre ayarlayın. Merak etmeyin durur ağlasa da sorun değil hostesler falan yardımcı oluyor herşeyinize