Bebeğim üst dişlerinin iki tanesini cikardı sol köpek dişi patlatti sağ taraf çıkmaya çalışıyor ve ağzında ağız mantarı oluşmuş ememiyor, biberon tutmuyor sevgili anneler böyle süreçten geçen var mı oğlum emmeyi bırakır mı ? Ve bebeğimi rahatlatacak yöntem olarak öneride bulunabilir misiniz? Belki bilmediğim farklı bir yöntem vardır?