Gul-nur 0-2 yaş aralığında bebeği olan anneler sorum size. Bebeğinizin yanında telefon kullanıyormusunuz. Yani o yanınızda otururken, oyun oynarken, emdirirken. Onun yanında telefon kullanıyormusunuz. Cevaplarınız için teşekkürler ☺️
Hadianne Gul-nur hayatımızın kaçınılmaz bı parçası olduğu için kullanmayan yoktur herhalde 🤷ben mesela geceleri özellikle kullanıyorum yoksa oğlumu emzirirken uyuyup kalıcm
esraanurrr Bebeğim 4 aylık oldu kullanıyorum emzirirken ama onun arkasında göremeyeceği şekilde tutuyorum oyun oynarken eğer kendi kendine oymuyorsa bende alıyorum elime ara sıra ama bakmaya çalıştığı zaman farkettiği zaman kapatıyorum bırakıyorum