Aryaomayra_ benim de 7.5 aylık kızım var, bu hafta hafif nezle gibi ve burnu tıkalı. O yüzden uyumak isteyip uyuyamadığı için çok sinir oluyor ve ağlıyor. Burnunu açınca rahatlayıp uyuyor. Bide gündüz fazla uyutmamak lazım o zaman gece uykusundan çalıyor. Akşam 7-8 gibi en geç yatırmak lazım.