Herkese iyi geceler. Bu konuda artık kafayı yiyeceğim. Kızım tam 3 yaşında. Yaz başından beri sadece geceleri ortaya çıkan burun tıkanıklığı var. Uyku arasında burnum tıkandı diyip ağlayarak uyanıyor. Nefes alamıyor gibi hareketler yapıp korkutuyo. Bu konuda bi doktora da götürdüm. Götürmez olaydım. “of Gökçe hadi ama ağlama, bak kızıcam şimdi, ağlamaya devam edersen anneni odadan çıkarırım, hadi sen çık annesi” diyerek kızımı iyice korkuttu. İstediği tahlilleri yaptırmadan eve geldim.
Çevreme danıştığımda alerji olabileceğini söylediler. Doktor da alerji testi istemişti zaten. Ama alerji olabilecek bi durum aklıma gelmiyo. Yastık, ev hatta şehir değiştirsek bile bu durumu yaşıyoruz. Başına gelen var mı? Perşembe günü tekrar başka doktora götüreceğim ama o zamana kadar yapabileceğim bişey var mı?