Yemin ederim bu gaz sorunundan gına geldi. Bebeğim 3 ay 9 günlük. Gaz yapan şeyler tüketmiyorum. Sabahları çok güzel kalasını yapıyor, gazını çıkarıyor, osuruyor ama akşam saatlerinde bişey oluyor çocuğa. Karnı taş kesiliyor, dokundurmuyor bile. Ağlarken de o kadar boğazı acıyor ki öksürüyor, tıkanıyor. Allah korusun ağlarken nefes kesilecek sanıyorum. Zaten sürekli içimde bebeğime bişey olacak korkusu var.
Siz hangi damlaları kullanıyorsunuz?
Gaz çıkması için neler yapıyorsunuz?
Bebeğinize içirdiğiniz bişey var mı? Mesela rezene, kimyon çayı veya zeytinyağı gibi.