Damlas çocukluk doktorum probiyotiği 20 gün kullan demişti sadece. Bende kullanıp bırakmıştım. 2 aylık falandı o zamanlar daha da kullanmadım.
Şimdi kızım 14 aylık nbl drop aldım 3 günde 1 vericem süt alerjisi ve çoklu besin alerjisi var . Bağırsak tepkili.
Probiyotik aslında vücut için iyi bir şeydir ama o kadar küçükken sık kullanmak bağırsak tembelliğine yol açabiliyormuş. 6 aydan sonra kefir kullanabilir probiyotik yerine mesela. Ben olsam tekrar almam bağırsaklarının kendi alışmasını beklerim .
Kakayı da kötü renk yapmadı bizde o zamanlarda şimdi de .