Benim tamamen bitmemişti ama azaldığını hissediyordum. Burda da post açmıştım hatta. Birinden emerken gayet güzel yutkunurken, diğerinde öyle bir yutkunma yoktu ve bebeğim de emmek istemiyordu. Zor oldu ama vazgeçmedim. Bir emzirmemde önce sağ, sonra sol yapıyorsam; diğerinde önce sol, sonra sağ yaptım. Her iki memeyi de emdiği için doyuyordu zaten mühim olan az olanı da uyarabilmekti benim için. Birde çok acıkmadan emzirmenizi öneririm, aç olduğu zaman az olanı reddetme ihtimali daha fazla. Hem sık emzirdiğiniz için de artar. Bana sağarsanız artar diyenler de olmuştu. Bir müddet sağdım da ama çok istikrar gösteremedim. Zaten bebeğim sürekli meme istediği için fırsat bulamıyordum. Ama siz bulursanız emzirdikten sonra uyarmak için sağabilirsiniz de. Bence pes etmeyin, uğraşın artması için. Şimdi nasıl diye sorarsanız da hala diğeri kadar yok ama yeteri kadar var. Bu da zaten çok normalmiş.