Happymamii Kızlar keçi sütlü olan mama kullanıyorum 40 günlüğüz sizce ağır mı bugün biri sen ağır mama kullanıyosun dedi
Bahar66 Happymamii Ağır olup olmadığına bebeğin karar verir zaten ,eğer ağır olsa midesi kaldırmaz kusar her mama verdiğinde.
acemiannE40_ Happymamii bana doktorum aptamil vermisti menunuz boz yine siz bi doktirunuza danisin isterseniz her bebegin bunyesi bir olmaz
Tugce Happymamii Benim doğum yaptığım hastane sma kullanıyordu. Mama kullanmadık ama kullansam hipp ile denemeye başlardım.
Smymn Happymamii benim bebegimde küçük dogdu hastanede hemsirelere kaç kere sordum hangi mama aliyim hiç yorum yapmadilar.yasak mi acaba tavsiyede bulunmaları .
Kayraaa59 Bahar66 @Happymamii katılıyorum ama keçi sütü anne sütüne en yakın süttür derler bence ağır olmasa gerek
Kayraaa59 Smymn bana hıpp önermişti ebeler. Hastanede onu kullanıyorlarmış en iyisi de bu ihtiyaç duyarsan bundan al demişlerdi
Poyrikinannesi Happymamii benimde bebeğim 2 ay 16 günlük benim sütüm az olduğu için doğduğundan beri mama veriyorum golden goat kullanıyoruz keçi sütlü çok da memnunum