Eltimin 3.5 yaşında kızı var bebek daha biliyorum ama küfür el haraketi tükürme fırlatma vs şeyler yapıyor ve eltiminde hoşuna gidiyor sanki gülüyor benim kızımda ona bakıp aynısını yapıyor bu gun tükürdü bende kızdım hayır sakım yapmıyorsun diye oncede kızıma ala yapmayı ögretmişlerdi unutturana kadar canım cıktı şşimdide onlara alışıyor cok nefret ediyorum o haraketlerden sizce kızımı nasıl uyarmalıyım 18 aylık daha