Selam hanımlar oğlum 20 aylık doğduğundan beri memeye aşırı düşkün ve uykuyu zerre sevmiyor 1 yaşına kadar gündüz hiç uyumadı kahroluyordum psikolojim bozulmuştu neyse sonra yavaş yavaş gündüz uykuları başladı falan ama uykuya geçmek bir savaş emerek uyuyor ama ne uyumak eliyle dövüyor beni ayağı durmuyor uyumamak için ne lazımsa yapıyor şimdi 20 aylık sabah erkende kalksa geçte kalsa öğlen az yada çok fark etmez hatta hiç uyumasa bike gece 11-12 sen aşağı yatmıyor artık deli oluyorum ya cidden kendime zarar veriyorum kafayı yedim ne yapıcam nasıl yapıcam bilmiyorum sanki her akşam uyku savaşı var ağlıyorum sinirden uyumak nasıl bu kadar zor olabilir banyo yaptırsamda aynı günde iki üç kere çıkıyoruz temiz hava park ne kazımsa yapıyorum yorgunluktan uuur tada uyumak talan yada bizde tutmuyor bana bi akıl verin