Yorumları olurken korktum ya benim kız 9 aylık az kaldı bunlari yaşamama diorum şuan bile durmuo o zaman ne yapcam suam yürümek istio ellerimden destek alarak oyuncaklarıyla hemen sıkılıo kış da gelio Ocak doğum günü 🥺 ins uslu olur ya dua ediyorum bez degistirirken bile kaçıo anca eline bişi vercem oyalicam öyle :( ins bana çekmez diorum :)