IpekIncii 4 gün önce sağdığımda 200cc çıkan sütüm az önce sağdığımda zorla 30cc çıktı 🤦🏻♀️ 2 aylığız.. sütüm geri gidecek diye şimdi oturup ağlicam. Ne yapmalıyım???
[silindi] IpekIncii sakın stres yapma stres sütü azaltır bol bol arttırıcı besinler ye ve çok su iç bazen 200 çıkar bazen 60 bazen 30 oluyo öyle bebeğiniz emmiyor mu
Kuzularinanasi IpekIncii adet dönemi mi .cunku o donemde bariz azaliyor sagim yaparken.moral bozmayin sabirla sagmaya emzirmeye aynen devam edin miktara odaklanmayin.gorun bakin artacaktir yeniden boollca su ve dinlenin stres yapmadan
[silindi] IpekIncii sağdıkça azalacak zaten benim bebeğm 3 aylık önceden 120 en az çıkardı şimdi 60 zor çıkıyor her sağımda emmezse öyle sağımla olmuyo
Derya2867 IpekIncii 2 aylıkken atak oluyor ve iştahsızlık hat safhada oluyor ben bunu 1 buçuk ay yaşadım sonra düzeliyor
[silindi] IpekIncii o zaman sağmayın 3 aydan önce eğer bebeğiniz emiyorsa sağım pek önerilmez bir de emzirdikten sonra sağmanız gerekiyor
IpekIncii Kuzularinanasi adet değilim ama anlamadım. İnşallah düzelir ya çok üzüldüm 🤦🏻♀️ ama stres yokk 😊
Mihrimahim16 Morelimi bozma sakın sütün geri gelir bebek emdikce süt üretir o memeler boşuna stres olmamalısın… Su ve yulaf tüket canım Yemen’e içmene dikkat et her gün avakado tüket…