alyaninannesiii60 bende ilk doğum yaptığında elektrik göğüs pompasiyla sagdim ,bende de senin dediğin gibi sümüksu biseyler vardi onlari aldim sütün icinde attim sütü de bebeğime icirdim kustu her vermemde, sonra bana dediler iltihap olabilir o yüzdendir bu sümüksu şey bebeginde kustuguna göre dediler. Bende o sümüksuluk geçene kadar bi kac gün sagip döktüm düzeldi şimdi.