Kızlar bebem 3 aylık mama yedi altını değiş gaz cıkar sonra bana biraz gülüo sonra yatırıyorm ama onla konusucak bişey bulamıyorum sonrada cocukla ilgilenmiyrm die vicdan yapıorm yani ne yapablirm fikir verseniz bazen artk cok skılıorm uyuku araları kıza birkere uzun uyku yapıo gnduz oda 2 bck 3 saat snra hep 20 ser dakika ya ben kötü bi annemiyim ilk cocugm neden skılıorm die cok üzülüorm