Adilekorkmaz acıkcası biraz kurumun insiyatifine kalmış ama 2 hafta gitmissiniz zaten ödememeniz gerek,belki sadece 2 haftada kullandiginiz kirtasiye malzemesi icin cüzi bir ücrer alabilirler,bu arada neden 2 haftalik ödeme yaptiniz ödemeler genelde aylık oluyor bizim buralarda.