ipekadaninannesi doktorumuzun bana söylediği şuydu. Bebeğini normal rutininde besle beslendikten 40-60 dk sonra kaşık mamasını hazırla ve yedir dedi.
90 cc önceden kaynatılmış su
1 tatlı kaşığı bebe pirinç unu
Ocağa alınıp kıvam alana kadar pişirilir. İlk buharı çıkınca toplamda 3 silme mama kaşığı tükettiği mamadan teker teker ekleyip karıştırıyoruz. Ve bebeğimize yediriyoruz 🌸 benim bebeğim şuan 5.5 aylık 3 saatte bir 120 cc mama içiyor. 90 cc ile yaptığım çorbaları ya da muhallebileri bitiremiyor. Koyu olduğu için daha çok doyuruyor