Zisanince Kızlar bebeğim ağustosun 19 unda doğdu ve kuyruk sokumu biraz içeri göçük ve sanki ucunda minicik belli olmuyor ama delik var gibi perşembe ultrasona gircek orasından doktor %90 da birşey çıkmıyor dedi ama endişeliyim böyle birşey yaşayanınız oldu mu
Tugce3493 Zisanince spina bifida diye bir hastalık var omurılıkle ılgılı. Mutlaka gec kalmadan gotur ç. Kapalıysa sorun olmaz ama sadece deri varsa bakılmalı.
Efekusunannesi Zisanince ensileşmeyin gözle görunur bir delik yoksa bi sorun çıkmıyo ben hamıleyken renklı ultrasonsa görüp soylemişti doktor doğunca kontrol ederz demişti doğumca ultrasonla baktılar bi sorun çıkmadı deri altında yaralar olabılıyomus çnkü şimdi iki bucuk yasında baya derindi geçti gibi buyudukçe kuculuyo kendınızı uzmeyın bi sıkıntı yoktur inş gule gule buyutun
Annebalisi Bende bebeğimde var farkedince hemen doktora götürdüm ultrason istedi ve bir sorun çıkmadı. Delik kapalı dedi doktorumuz,eğer açık olursa mr isteniyormuş.
Zisanince Masalinannesjj of çok şükür yani çok kötü şeyler yaşadım ilk bebeğim 4,5 ay yaşadı ikinci ameliyatında kaybettim daha bünyem kaldırmıyor böyle şeyleri gözünün içine bakıyorum nolur birşey çıkmasın
Masalinannesjj Bölgenin temizlenmesi çok önemli bu arada. Ben kaka yaptığında poposunu hep yıkıyorum illa 👌