Miniminim Kizlar tulum için erken sanırım bir tane var evde poplin yazıyor ama sıcakları içinde. Gece.usuyor ne giydirmeliyim :(
Deletedmom_21 Miniminim biz uyku tulumunu kullaniyoruz altina pijama giydirip ustune de uyku tulumu giydirip yatırıyorum
mysa2 Miniminim bunlar nasıl canım bende var memnunum 😊 henüz kullanmadım ama guzel kumaşı kalınlığı felan
MinnakvLiva Uyku tulumu kullanıyorum yazlık olanından kışında kışlık olanı kullanıyorum hiç üstünü örtmedim
Kplnnn Pijama üzerine ince uyku tulumu giydiriyorum rahat hareket edemiyor battaniyeye dolanıyor çünkü dönerken. Soğuksa zıbın üzerine kalın uyku tulumu giydiriyorum
mysa2 Miniminim bunlar hem yukardan cıtcıtlı hem yanlardan fermuarlı ben suan altına kullanıyorum yatırmak için felan ama soğuksa bu sıcak tutar hareket olarak da kısıtlamaz o kadar 😊
Deletedmom_21 GULCE02 oglumun odasi sua 22 derece 1.5 tog giydiriyorum ama sabaha karsi baya soguk oluyor bu sekulde yatirdigim zaman terleme olmuyor vücudu sicak oluyor