Alyaaamom 2 tane oglum var 2 bucuk yasında ve 1 yasında 500 ü gecmez oda ek gıdaları yani masraf denmez sonucta karınları doyuyor feda olsun her harcama onlara 😌
bezi stoklu aldıgım için oda baya indirimli oluyo ve toplu alıyorum belki 6 ayda bir bez alıyoruzdur sadece
mama VS de yok cok sukur büyük olan her cesit yemegi yer günde 1 biberon süt içer kücük olanda hem emiyor hem de her yemegi yiyor masallah 😌😍
Kıyafet hiç almadım 2 bucuk senede toplasam 300 ü gecmemiştir 🤣abimin benim oglumdan 6 ay büyük oglu var saolsun yengem yigenimin Kucuk gelenini hep bana verdi komsum verdi ter temiz yeni gibi kıyafetler öyle kullanıyorum ee kücük ogluma da büyük oglumdan kalanları giydiriyorum böyle Bi döngü içinde 🤣