Merhaba kızlar benim kızım 40 günlük 15 gündür günde 10 kez kaka yapıyor doktor bağırsakların iltihaplı dedi nidazol diye ilaç verdi kakasi sari renk çok sulu deyil kiloda alıyor doktor 1 aya geçer dedi bu durumu yaşayan varmı bebeğin de 2 ayrı doktora goturdum