Miniminim Hanimlar elime biraz para geçti her şey zamlaniyor. Bana tecrübeli anneler şunları al dediğin şeyler var mi 1 yaşımıza 4 ay var ama kışa giriyoruz zamlar malum
eylul19 Miniminim ben hep buyuk alıyorum.kıslık bot ,mont ,bere gbı seyler.ek gıdaya ozel seyler stoklayabılırsınız.pıjama ,cıtcıtlı body alabılırsınız.