Kızlar kızım 14 aylık gece beslenmesinden kesmeyi deniyorum. 2 gece oldu ilk gece uykuya geçmeden önce gece uyandığımızda memelerin onunla birlikte uyuduğunu sabah uyandığında emebileceğini söyledim tabi anladı mı bilmiyorum 😂 normalde de uykuya memeyle geçiyor geceleri uyandığında bazen meme alıyordu bazen pışpış kucağımda hafif sallama ile dalıyordu ama kesintisiz uykumuz hiç yok bende bu yüzden kesmek istedim uyandığı zaman ağlamadı ama bluzümü hep açmak istedi memeler uyuyorlarmış annecim hadi sende uyu sabah olsun öyle emersin dedim su teklif ediyorum sadece sabaha karşı 2 gündür 5 te uyanınca 1 saat direniyor emmeden uyumuyor beni en çok zorlayan saat o zaman oluyor bu gece 3. Gecemiz olacak gün içindeki uykusuna ve gece uykusuna emerek dalıyor sadece uyandığında memeyi vermiyorum sizce yanlış mı yapıyorum meme istediğinde başka neler söyleyebilirim bu arada gece uykusuna geçiş 20.30 Dr bize o saatten sabah uyanmaya o zamanlar 7.00 -7.30 civarı uyanıyordu o kadar saat aç kalamaz demişti ben şaşırmıştım bunu dediğinde 1 yaş kontrolündeydi 🤔🤗