Selim132402 1. ay aşısı ateş yapmiyor canım. Bizde sadece huysuzluk olmuştu. Benimde ilk cocugum oldugu icin calpol şuruptan almamıştım. Gece ağlamıstı. Ama benim oğlan 40 çıkana kadar hep ağlardi.hic uyumazdi. Aşı olunca daha cok aglamişti.huzursuzdu. keşke calpol alıp verseydim dedim. Sende aşidan sonra 1 çay kaşiğı calpol verebilirsin. Sakinleşir.