yusufmertmom Kızlar duru granül kullanıyorum 11 aydır ama makine değiştirince toz deterjanı tam alamıyor bazen bu yüzden sıvı alacağım hangisini önerirsiniz ?
Caganbal yusufmertmom granülden sonra uni kullanmaya başladım 2 yaşından sonra da şokun deterjanını alıyoeum
Simge2507 Ben green clean lavanta yağlı sıvı deterjanı kullanıyorum bebeğimin çamaşırlarıda.Mis gibi kokuyor 😊😊
Simge2507 yusufmertmom benim bebeğim henüz iki aylık kıyafetleri öyle lekeli olmuyo daha onu deneyimleyemedim 🙈
Tweetyy yusufmertmom granül sabun makineye inanılmaz zarar veriyormus. Kaynar suda eritip kullanmak lazımmış bende bıraktım. Green Clean baby kullanıyorum şimdilik memnunum