Kuzeyin_annesii Biz henüz alamadık. Panduf tercihiniz nasıl oldu? Cırtlı mı yoksa fermuarlı mu tercih ediyorsunuz? 💛
Aloneeee Kuzeyin_annesii ayağında çorap bile tutmayan bebeğime panduf giydiremeyecek olan ben eğer alsaydım kenardan fermuarlı olanlardan alırdım 🤣 ama ne yazık kı çıplak ayak takılıyoruz
Noname21 Kuzeyin_annesii altları ayakkabı tabanı olmasin. Aşırı rahatsız eder. Ben öylesin e bir bebek magazasindan almıştım gecen sene altı patik gibi kaldırmaz taban ama sert değil daha çorap gibi. Cok memnun kaldım
Kuzeyin_annesii Seyma_29_ açıp ayağından çıkarmadı dimi oğlum 1.5 yaşında yapar mı acaba diye düşünüyorum
Seyma_29_ Kuzeyin_annesii valla çıkarmak istedikten sonra cırtlı bağcıklı farketmiyor. En azından benim kızım için öyle 😁 ama cırtlı her açıdan rahat oluyor
tulisvebebisi Vicco yürüme öncesi ev kreş pandufu aldim cırtlı çok güzel ortopedik biraz pahalı ama ayak sağlığı önemli o yüzden vicco tercih ettim sizede tavsiye ederim yumuşacık çok hos