Merhabalar güzel anneler
Kızım 1 yaşına girmek üzere 3 ek gıda 3 formul mama 6 öğün besleniyor
Sizler mamayı ne zaman azalttınız? Şuan sabah kahvaltısından sonra ögle yemeginden sonra ve akşam hep uykuya geçmeden veriyorum
Ne zaman kestiniz merak ettim uzmanlar 2 yaşa kadar diyor fazla değil mi hem bazen mamaya güvenip ek gıda yeterli almadığı da oluyor